ضرورت تقویت هماهنگی میان دستگاه های اجرایی در مدیریت بحران های

ضرورت تقویت هماهنگی میان دستگاه های اجرایی در مدیریت بحران های

ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان تبریز با تأکید بر اهمیت تقویت هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی در مدیریت بحران‌های زمستانی، گفت: تجربه سال گذشته در مدیریت بارش برف نشان داد که برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مداوم بر عملکرد دستگاه‌ها، تأثیر بسزایی در بهبود خدمات‌رسانی و کاهش مشکلات دارد.


بابک محبوب علیلو در هفدهمین جلسه ستاد عملیات زمستانی شهر تبریز، نظارت هوشمند و هماهنگی دستگاه‌ها را لازمه مدیریت بحران‌های زمستانی دانست.


وی افزود: ضروری است نظارت هوشمند و سیستماتیکی برای رصد عملکرد مناطق و دستگاه‌های مختلف اعمال شود، همچنین بلوک‌بندی شهر و تعیین ناظر برای هر بلوک می‌تواند موجب تسریع در واکنش به مشکلات شود.


وی بر اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع به شهروندان تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برای آگاهی‌بخشی و همراه‌سازی مردم در مدیریت بحران، یک ضرورت غیرقابل انکار است.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی همچنین از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست با تمام امکانات موجود در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، گفت: همکاری و تعامل مؤثر بین دستگاه‌ها، راه‌حل اصلی مدیریت بحران‌های زمستانی است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

مزایا و معایب تاکسی اینترنتی برای مسافران و رانندگان
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

مزایا و معایب تاکسی اینترنتی برای مسافران و رانندگان

مزایا و معایب تاکسی اینترنتی برای مسافران و رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در چند سال گذشته توانسته‌اند بخش بزرگی از بازار حمل‌ونقل را به خود اختصاص دهند.

Read More
چگونه کیفیت آب شهری را با دستگاه تصفیه بهبود دهیم؟
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

چگونه کیفیت آب شهری را با دستگاه تصفیه بهبود دهیم؟

چگونه کیفیت آب شهری را با دستگاه تصفیه بهبود دهیم؟ آب آشامیدنی سالم و باکیفیت پایه سلامت انسان و رفاه خانواده است.

Read More