روز: جولای 29, 2023

گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

یدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا

یدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا فروشگاه یدکی شاپ یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های یدکی خودرو در ایران است که به فروش قطعات یدکی خودروهای مزدا می‌پردازد.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

بازسازی پوست

  بازسازی پوست وقتی در مورد پوست صحبت می کنیم، به خوبی می دانیم که با یکی از ارگانهای حساس پوشش دهنده و حفاظتی بدن با سطح وسیع روبرو هستیم.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

از اعلام زمان توزیع کارت آزمون تا تغییرات شکلی کنکور ۱۴۰۲

دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون این سازمان در نشست خبری امروز، ۱۷ دی ماه درباره برگزاری آزمون، نحوه دفترچه سؤالات، قطع اینترنت، اعلام نتایج اولیه و زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون توضیحاتی ارائه دادند.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

پس لرزه های یک مصوبه کنکوری پس از گذشت یکسال

اوایل سال گذشته بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن تاثیر معدل در گزینش داوطلبان کنکور از سال ۱۴۰۱ به طور قطعی اعمال شود؛ مصوبه‌ای که همچنان پس از گذشت بیش از یکسال شاهد پس لرزه‌ها و تبعات آن برای داوطلبان و امتحانات نهایی دانش آموزان هستیم.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

دورخیز محققان طرح رصدخانه ملی ایران برای ورود به فاز بهره برداری

مجری طرح ملی رصدخانه ملی با تاکید بر اینکه با اولین نورگیری از تلسکوپ ملی، فاز توسعه‌ای این طرح آغاز خواهد شد و از سال آینده این رصدخانه مورد بهره‌برداری علمی قرار خواهد گرفت، گفت: در حال مذاکراتی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا ردیف بودجه مستقلی برای این طرح در نظر گرفته شود.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

قانون گذاری توانست آفت های دنیای علم را کنترل کند

با وجود این‌که قانون‌مند شدن اخلاق در پژوهش و ابلاغ آیین‌نامه پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی و تشکیل کارگروه‌های اخلاق در پژوهش توانسته تا حدودی رسیدگی به موضوع سوءرفتارهای علمی را قانونمند کند؛ ولی به اعتقاد صاحب‌نظران این حوزه، این موضوع نیازمند توجه همه‌جانبه است و ضروری است سیاست‌گذاران و قانون‌گذاران […]

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

رصدخانه ملی ایران در زنجیره جهانی رصد آسمان قرار می گیرد

رصدخانه ملی ایران که ساخت آن ۲۴ سال به طول انجامید بالاخره در مهرماه سال گذشته اولین نورگیری خود را با ثبت دو کهکشان به سرانجام رساند و در سال جدید تلاش دارد تا با بودجه نزدیک به ۴۰ میلیارد تومانی خود با قرار گرفتن در زنجیره رصد جهانی، سهمی در کشف ناگشوده‌های آسمان داشته […]

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

تانک های آمریکا روسیه و چین چه تفاوت هایی باهم دارند

توسعه و پیشرفت فناوری در حوزه‌های مختلف باعث آسان‌تر شدن زندگی شده است اما گاهی برخی فناوری‌ها بلای جان انسان‌ها می‌شوند.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟

بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟ بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟ درختان و نهال‌ها از آن دسته اقلیم‌های متنوعی هستند که زیبایی و طراوت طبیعت را به محیط زندگی ما اضافه می‌کنند. از باغ‌ها و پارک‌ها تا فضای سبز شهری، نهال‌ها نقش مهمی در ارتقاء زیبایی و اکولوژی هر مکان ایفا […]

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

قبولی تضمینی تافل جی ار ای و دولینگو با برند اول آزمون های زبان کشور – دکتر اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

قبولی تضمینی تافل جی ار ای و دولینگو با برند اول آزمون های زبان کشور – دکتر اباصلتیان جهت اطلاعات بیشتر از پلتفرم دکتر اباصلتیان به ادرس زیر مراجعه کنید Www.Abasaltian.Com   در این پست قصد داریم قسمتی از خدمات پلت فرم vip  امتحان های ملی و بین المللی زبان انگلیسی   انگلیسی کشور را به […]

Read More