۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان های اهرم و خورموج استان

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: از محل اعتبارات سفر ۱۶ مهرماه رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به این استان ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان‌های اهرم و خورموج اختصاص یافت.


به گزارش ایرنا، علی درویشی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این میزان اعتبار برای تکمیل و تجهیز بیمارستان های زینبیه شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی و امام حسین (ع) شهر اهرم مرکز تنگستان اختصاص یافته است.


وی اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون در ۲ مرحله این اعتبار به استان بوشهر ابلاغ شده و تعهداتی که در سفر  رئیس جمهور در زمینه شده بود به طور کامل تحقق یافته است.


درویشی اظهار کرد: در ششمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به  استان بوشهر علاوه بر تسهیلات ارزی و ریالی چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۹۳ تفاهم نامه برای توسعه استان بوشهر در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اختصاص یافته است.


وی ادامه داد: همچنین در این سفر سه هزارو ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات ریالی و ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی به استان بوشهر  برای اجرای طرح های مختلف مصوب شد.


درویشی اضافه کرد: از مجموع اعتبار سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، تعهدات سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قالب بودجه عمومی یکهزار و ۸۸۱ میلیارد تومان است که از این میزان یکهزار و ۱۳۴ میلیارد تومان مربوط به سال‌جاری است و یک سوم این تعهدات معادل ۳۵۲ میلیارد تومان آن در زمان حاضر برای ۳۳ پروژه مربوط به ۱۳ دستگاه اجرایی به استان بوشهر ابلاغ شده و تامین و تخصیص یافته است.


دیدگاهتان را بنویسید

گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

چطوری دل دوستمون رو به دست بیاریم

چطوری دل دوستمون رو به دست بیاریم به دست آوردن دوست کسی که بسیار دوستش داریم، حس بسیار خاصی را در دل ما ایجاد می کند و به ما احساس اعتماد به نفس و عزت نفس می دهد.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

بررسی روش تبلیغات به صورت پیامکی یا sms

در دنیای پر رقابت امروز، انتخاب روش‌های مناسب برای تبلیغات و بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

گلدیس

قرقره بنایی یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در صنعت ساختمان‌سازی و ساخت و ساز به شمار می‌آید.

Read More