بازیکن تیم فوتبال پیکان موقعیت های خوبی داشتیم اما گل نشد

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی برابر استقلال بدشانس بودیم و موقعیت‌هایی که به دست آوردیم تبدیل به گل نشد.


 به گزارش ایرنا، ابراهیم صالحی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال تهران افزود: استقلال در این بازی موقعیت هایی داشت اما ما ۷ تا ۸ موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد.


وی در واکنش به گلایه های مربی پیکان در خصوص عملکرد داوری این بازی گفت: فیلم بازی را ندیدم و نمی‌توانم نظری بدهم اما به نظرم دروازه‌بان استقلال بیرون از محوطه جریمه توپ به دستش برخورد کرد اما شاید داور ندیده‌ و باید کارشناسان در این خصوص نظر بدهند.


بازیکن پیکان در مورد جدایی چند بازیکن از این تیم و اینکه این وضعیت شرایط را سخت تر نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: این مسایل به سرمربی و باشگاه مربوط می شود، ما بازیکنان جوان و خوبی داریم، مجموعه پیکان آکادمی قویی دارد و می تواند از بازیکنان جوان و آینده دار خود در این شرایط استفاده کند.


تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد به سختی و با درخشش دروازه‌بان جوان و تیر دروازه خود با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان عبور کند.


دیدگاهتان را بنویسید

گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

چطوری دل دوستمون رو به دست بیاریم

چطوری دل دوستمون رو به دست بیاریم به دست آوردن دوست کسی که بسیار دوستش داریم، حس بسیار خاصی را در دل ما ایجاد می کند و به ما احساس اعتماد به نفس و عزت نفس می دهد.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

بررسی روش تبلیغات به صورت پیامکی یا sms

در دنیای پر رقابت امروز، انتخاب روش‌های مناسب برای تبلیغات و بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

گلدیس

قرقره بنایی یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در صنعت ساختمان‌سازی و ساخت و ساز به شمار می‌آید.

Read More