ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان تبریز با تأکید بر اهمیت تقویت هماهنگی و همافزایی میان دستگاههای اجرایی در مدیریت بحرانهای زمستانی، گفت: تجربه سال گذشته در مدیریت بارش برف نشان داد که برنامهریزی دقیق و نظارت مداوم بر عملکرد دستگاهها، تأثیر بسزایی در بهبود خدماترسانی و کاهش مشکلات دارد.
بابک محبوب علیلو در هفدهمین جلسه ستاد عملیات زمستانی شهر تبریز، نظارت هوشمند و هماهنگی دستگاهها را لازمه مدیریت بحرانهای زمستانی دانست.
وی افزود: ضروری است نظارت هوشمند و سیستماتیکی برای رصد عملکرد مناطق و دستگاههای مختلف اعمال شود، همچنین بلوکبندی شهر و تعیین ناظر برای هر بلوک میتواند موجب تسریع در واکنش به مشکلات شود.
وی بر اهمیت اطلاعرسانی دقیق و بهموقع به شهروندان تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برای آگاهیبخشی و همراهسازی مردم در مدیریت بحران، یک ضرورت غیرقابل انکار است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی همچنین از تمامی دستگاههای اجرایی خواست با تمام امکانات موجود در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، گفت: همکاری و تعامل مؤثر بین دستگاهها، راهحل اصلی مدیریت بحرانهای زمستانی است.
منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز