دبیر دوپینگ خط قرمز فدراسیون کشتی است

تهران – ایرنا – رییس فدراسیون کشتی گفت: دوپینگ خط قرمز ما محسوب می‌شود و برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران هستیم.


به گزارش ایرنا، «علیرضا دبیر» امروز (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون پزشکی – ورزشی با «غلامرضا نوروزی» رییس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.


وی با قدردانی از حمایت، تعامل و همراهی فدراسیون پزشکی – ورزشی ابراز امیدواری کرد تا تعامل ۲ فدراسیون در زمینه‌های کاری مشترک با توجه به حضور تیم‌های ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و پیکارهای جهانی صربستان افزایش یابد.


دبیر ادامه داد: دوپینگ خط قرمز ما محسوب می‌شود و برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و حضور نمایندگان آن‌ها در تمامی مسابقات کشتی هستیم.


رییس فدارسیون کشتی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مجهز فیزیوتراپی و خرید دستگاه‌های مدرن، خاطرنشان کرد: روی حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعزام پزشک و متخصصان فیزیوتراپی برای تمرینات تیم‌های ملی کشتی حساب باز کرده‌ایم.


نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در این دیدار  با اشاره به افتخارآفرینی ورزش کشتی گفت: در تمام سال‌های اخیر فدراسیون پزشکی – ورزشی تلاش داشته بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به قهرمانان المپیکی رشته‌های مختلف ارائه نماید و به خوبی نقش پشتیبان را در افتخارآفرینی این عزیزان ارائه کرده است و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.


وی تصریح کرد: به طور قطع این حمایت‌ها و خدمات با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت، به ویژه اینکه بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و برای این مهم، ویژه برنامه‌های آماده‌سازی پزشکی برای کاروان اعزامی را آغاز خواهیم کرد.


در این جلسه همچنین در مورد اعزام پزشکان و دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات کشتی نیز بحث و تبادل نظر شد. «تورج ملک‌محمدی» رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی نیز در این دیدار حضور داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

چطوری دل دوستمون رو به دست بیاریم

چطوری دل دوستمون رو به دست بیاریم به دست آوردن دوست کسی که بسیار دوستش داریم، حس بسیار خاصی را در دل ما ایجاد می کند و به ما احساس اعتماد به نفس و عزت نفس می دهد.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

بررسی روش تبلیغات به صورت پیامکی یا sms

در دنیای پر رقابت امروز، انتخاب روش‌های مناسب برای تبلیغات و بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

گلدیس

قرقره بنایی یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در صنعت ساختمان‌سازی و ساخت و ساز به شمار می‌آید.

Read More