تارتار باخت مقابل استقلال را به گردن می گیرم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقتی تیم شکست می‌خورد، مسوولیت باخت با سرمربی است و من شکست مقابل استقلال را به گردن می‌گیرم.


به گزارش ایرنا، «مهدی تارتار» امشب (یکشنبه) در نشست خبری پس از پایان دیدار استقلال و ذوب‌آهن اصفهان که با شکست یک بر صفر ذوبی‌ها به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نمایشی که ذوب‌آهن مقابل استقلال به نمایش گذاشت، به آینده تیم امیدوار شدم و به طور حتم در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.


سرمربی ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: برخی از بازیکنان در نیم فصل از ذوب‌آهن جدا شدند و ما نمی‌توانستیم مقابل بازیکنی که پیشنهاد بهتری دارد، مقاومت کنیم.


تارتار افزود: بازیکنان جوان و شایسته‌ای در اختیار داریم که من قول می‌دهم با همین تیم در آینده به بهترین روزها برسیم. این بازی و باخت برای ما به پایان رسید و باید از حالا به فکر مسابقات سخت دیگری که در پیش است، باشیم. هفته‌های زیادی به پایان لیگ باقی مانده است و باید بدانیم هر بازی برایمان حکم فینال دارد.


سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: امروز تیم من در هر دو نیمه خوب بازی کرد. استقلال در ابتدای بازی یک فرصت خوب داشت و در ادامه، بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم هم یک لحظه غافلگیر شدیم و پس از آن بازهم بازی در اختیار ما بود.


تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن اصفهان را شکست و به صدرنشینی خود ادامه دهد.


تهران- ایرنا- ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر اعلام شد.


دیدگاهتان را بنویسید

گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

چطوری دل دوستمون رو به دست بیاریم

چطوری دل دوستمون رو به دست بیاریم به دست آوردن دوست کسی که بسیار دوستش داریم، حس بسیار خاصی را در دل ما ایجاد می کند و به ما احساس اعتماد به نفس و عزت نفس می دهد.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

بررسی روش تبلیغات به صورت پیامکی یا sms

در دنیای پر رقابت امروز، انتخاب روش‌های مناسب برای تبلیغات و بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

گلدیس

قرقره بنایی یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در صنعت ساختمان‌سازی و ساخت و ساز به شمار می‌آید.

Read More