آغاز پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف در ایلام

ایسنا/ایلام سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام از  آغاز پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف در استان ایلام خبر داد.


«یونس میرزایی» در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: این طرح با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس، توسط سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان (ستفا) جهاددانشگاهی در استان ایلام برگزار می شود.


وی افزود: طرح توانمندسازی صدف به افراد کمک می کند تا ابتدا به خودشناسی رسیده و در ادامه با حضور در کارگاه‌های آموزشی مختلف، مسیر درست شغلی را انتخاب و در نهایت بتوانند نقش‌آفرینی مؤثری در زیست‌بوم فناوری و نوآوری داشته باشند.


میرزایی بیان کرد: طرح صدف در۴ فاز اصلی تعریف شده که فاز نخست آن شامل خودشناسی- شخصیت‌شناسی (ارائه آموزش‌هایی به منظور شناخت تیپ شخصیتی خود و آشنایی با آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر و نحوه استفاده و کاربرد آزمون‌ها) است.


سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام تصریح کرد: مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم (ازجمله ارتباطات مؤثر و فنون مذاکره، رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با سبک‌های شغلی و کارآفرینی، آشنایی با روندهای بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز شغلی در آینده، آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و غیر) و  طراحی مسیر حرفه‌ای ۲ بخش دیگر طرح توانمندسازی صدف محسوب می شوند.


میرزایی ادامه داد: رویکرد چهارم این طرح آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری (آشنایی با پارک‌های علم و فناوری و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری ازجمله مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها، فن‌بازارها، کارخانه‌های نوآوری و بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان به تناسب رشته تحصیلی افراد) است.


وی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های در نظرگرفته شده برای شرکت‌کنندگان این دوره می‌توان به برنامه میزگرد انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان توانمند در حوزه فناوری اشاره کرد، همچنین طی این طرح نشست‌های راهبری (کوچینگ) شغلی برای شرکت‌کنندگان بر اساس رشته‌های تحصیلی و آشنایی با مدل‌های کسب‌وکار برگزار می‌شود

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

زودپز مخاطب درو می کند سینمادار تخلف

این روزها، فیلم سینمایی «زودپز» ناجی سینما شده و هم مخاطب را به سالن‌ها کشانده و هم گیشه را رونق داده است اما نگاهی به سامانه‌های بلیت فروشی نشان می‌دهد که سینماداران علی‌رغم آیین‌نامه‌های مشخص، در حال حذف سانس فیلم‌های دیگر به نفع فیلم‌ پرفروش‌ این روزها هستند.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

قالیباف ژنو را به مقصد تهران ترک کرد

رییس مجلس شورای اسلامی که در سفری سه روزه برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی به سوئیس سفر کرده بود، دقایقی پیش ژنو را به مقصد تهران ترک کرد.

Read More
گزیده آخرین اخبار و اطلاعات

هیچ تریبونی برای صنف معلم نمی دیدیم

کارگردان «میم مثل معلم» که برنامه‌اش از شبکه دو در حال پخش است، به تشریح ایده و چالش‌های تولید این برنامه پرداخت و بر ضرورت تغییرات بنیادین در نظام آموزشی کشور تأکید کرد.

Read More